Klantcontact analyse

Met onze oplossing zetten wij data uit bijvoorbeeld telefoongesprekken, e-mails en klantfeedback om in overzichtelijke dashboards. Binnen enkele seconden krijg je antwoord op belangrijke vragen zoals:

  • Had het gesprek voorkomen kunnen worden?
    Identificeer kansen om veelvoorkomende vragen proactief te beantwoorden, wat leidt tot snellere service en lagere kosten.
  • Wat was de reden voor het contact?
    Begrijp direct waarom klanten contact opnemen, zodat je patronen en terugkerende vragen kunt identificeren.
  • Was de klant tevreden?
    Meet en volg klanttevredenheid automatisch na elk contactmoment om gericht verbeteringen door te voeren.
  • Is de vraag beantwoord of het probleem opgelost?
    Krijg inzicht in de effectiviteit van klantgesprekken, zodat je de oplossingsgraad kunt verbeteren.
  • Zijn er afspraken gemaakt?
    Beheer afspraken eenvoudig door ze automatisch vast te leggen en te volgen.
  • Voldoen je medewerkers aan alle (wettelijke) eisen?
    Controleer automatisch of klantgesprekken voldoen aan alle wettelijke en interne richtlijnen, zodat je altijd compliant blijft.

 

Het onderstaande dashboard is slechts een voorbeeld, we kunnen deze volledig voor jullie personaliseren op basis van jullie eigen KPI’s.

 

Nieuwsgierig geworden?

Wij voorzien je graag van extra informatie over de mogelijkheden en beantwoorden al je vragen.
× Heb je een vraag?