Werkwijze

1. Kennismaking

Wij plannen graag een kennismaking in (virtueel of op locatie), om meer te weten te komen over de organisatie en jullie klantcontact. Samen zoomen we in op de verschillende kanalen die jullie gebruiken en specifieke dingen waar jullie tegenaan lopen. We geven jullie uitleg over hoe wij werken en wat wij kunnen doen om jullie te helpen de klantervaring te verbeteren. Na afloop zetten we alles netjes voor je op een rij.

2. Data verzamelen + analyseren

Wij gaan achter de schermen voor jou aan het werk. Wij gaan data ophalen en analyseren, om dit vervolgens te laten zien in een dashboard. We kijken naar adviezen die wij jullie kunnen geven om beter en sneller te kunnen werken. Laat ons doen waar we goed in zijn en we zien je bij de presentatie.

3. Presentatie eerste ontwerp

We leggen uit wat we hebben gedaan en je zult ervaren hoe makkelijk het is om een dashboard te hebben en te sturen op data. Je krijgt inzicht in jullie klantcontact en kunt op specifieke KPI’s zien hoe jullie presteren en wat het sentiment is onder de klant. Mis je nog iets? Dat kan natuurlijk, dit passen we graag voor je aan voordat we het dashboard voor je klaarzetten.

4. Ready to go

We hebben de laatste aanpassingen gedaan en we kunnen live! We bieden ondersteuning zodat het je geen extra tijd kost om aan de slag te gaan. Nu alles inzichtelijk is en het duidelijk is wat het sentiment is onder de klanten en waar zij over bellen, kan er gekeken worden naar verbetering. Denk hierbij aan trainingen van collega’s op basis van data, aanpassingen op de website, of klantgerichte campagnes.

En na die tijd...

Ook na oplevering krijg je altijd binnen 24 uur antwoord op al jouw vragen van jouw persoonlijke aanspreekpunt. Daarnaast bieden wij hulp bij de implementatie. We nemen teams graag mee in de uitkomsten en geven advies over hoe verbeteringen kunnen worden doorgevoerd. We houden graag contact. Ook in de toekomst denken we graag met je mee over de nieuwste oplossingen.

Nieuwsgierig geworden?

Nieuwsgierig geworden? We laten je graag kennismaken met een KPI dashboard zodat je zelf kunt ervaren wat de meerwaarde is.